ragam manusia mnulis entry


Ada orang menulis ikut mood.
(mcm aku la,,bila bosan bru la teringat pd blog trsayang ni,,ble ade sikit masa free,,hehe)

Ada orang menulis ikut kawan,,kawan aku ada blog aku pn nak buat jgak la,,haha:))
(tp ni prsaingan sihat la,,kdg2 saje2 nak share idea kn? kdg2 nak lawan blog aku lg byk follower la dr ko,,haha,,knun2 satu kebanggaan la tu,,tp apa ku kesah,,haha,,aku tlis blog juz for fun..hehe:)

tapi

Ada jugak orang menulis coz die tertekan dgn enviroment di sekelilingnya... 
(haha::)) mcm aku jugaklah aku ni jnis yg ske mnyimpan, sush sbnrnye untuk mluahkan kata2 bila ada probs brt mlut cket la untuk aku cerita sama org,,hehe,,xmoh la sushkn org,,tp bila aku da tak tertahan sangat baru aku akn cerita,,hihi,,,smpai ada sorg member aku pernah kate ko ni kan Fana aku tengok mcm xprnah ada mslh taw cool je epy sntiasa,,,haha aku snyum je,,padahal dlm hati siapa yg tahu kn,,hihi,,tapi aku suka untuk bwat org epy dan gumbira sllu,,)


haha,,berdasrkan pmrhatian aku la kan,,aku ni suka jugak men redah je baca blog org,,hihi,,pengalaman org swit sgt bole jadikan pengajaran n buat ak ketawa di waktu lapang,,kdg2 kelakar jugak bila kita lihat kerenah manusia yg pelbagai ni,,haha,,tiba2 teingat masa zaman sekolah time aku selesaikan masalah budak2 exceli i merupakan 1 of the penyelesai probs haha,,prasaan plop,,

aku ni dulu gle gatal la nak jadi ahli pembimbing rakan sebaya
padahal diri ni bukan la btol sgt,,hahatp org kateaku ni kalo bab nsihat org memang pandai,,,ayt pn xboleh blahtp bila kena batang idong sndiri,,SERABUT je gaya,,haha

ok2,,
da msuk bab laen pulak ni,,
sambung cerita balik,urm, dan aku tengok ramai org suka menulis ikut hati, minat dan perasaan,,syok sendiri pn ada taw,,hihi,,tak pe tp tu hak masing2,,kdg2 aku pelik blogging ni jadik tempat luahkan masalah ke? haha,,tp bole jugak aku pnah jugak try,,mcm syok jugak dpt pandangan dari ramai org,,haha,,pas2 t konfius nak plih conclusionnye,,,haha:D berbalik citer tadi,,da kate pelbagai manusia,,mesti la pelbagai ragam kan,,,so jadinye pelbagai genre la kualiti tulisan mereka,,ade yg sangat berbakat,,baru bce sepatah ayt aku da bley dok kt dpn lappie 2 smpai 3-4 jam,,bce yt yg sme n citer yg same je pun...wakaka,,pelik2 manusia ini,,padahal cite smple je tntg rumah aku la kucing aku la,,lawak2,,tp mungkin gaye bahasa yg mempesona memukau pandangan aku,,haha,,


tapi aku sangat yakin dalam byk2 entri2 msti ada satu entri yg paling bermakna buat si penulis itu dalam kehidupannya,,kalo tak, nak buat apa dia dengan bangganye bercerita di public kn,,hihi:)) adakah ini sekadar rumors??
haha,,
aku rse ini adalah fakta yg tepat sekali kalo tak percaya tanyalah cik Rohaizad.hehe,,kenapa boleh dikatakan ia adalah entri yg sgt bermakna ek??bermakna ataupun mungkin sangat istimewa pd si pemilik itu agaknya,,btol ke?,,hihi,,smungkin la,,bila tiba mse hati da kusut masai mcm tu selalunya  si penulis akan cuba menyampaikan apa yang tersurat dan tersirat di dalam hatinya dgn iklhlas..Tu la aku kata tadi sumtime blogging mcm 1 medium meluahkan perasaan yg terpendam dan terbuku,,cewahh,,tu la smpai aku sendiri bole menitiskn air mata saat membaca 1 blog ni,,

haha,,
tp tak payahlah nk disebutkan blog siapa la kn,,mungkin dia brjaya mluahkan dan menulis dari hati sampai si pembaca pn bole touching,,aku rase head lady ke iron lady yg terbaca pn bole nanges teresak2 haha,,pndai2 aku je,,

nota kaki::
aku tak mati kalo org bnci aku dan aku pn tak hidup kalo org sayang aku,,so,ape kesimpulannye?? pk2 kan lah dan selamat beramal,,
0 Responses

ank murid notty!

Related Posts with Thumbnails

    my sunshine

    my sunshine

    Followers

    ask me anything

    About Me

    My photo
    Well..i'm a simple person juzZ nOthing but Ordinary, suka sangat ketawa+dgki org ,suka bwat Org epy sllu 2 pasl my parent bg nama pn Chy KegeMbiraAn hihi:),luv 2 talk so much(tpi ngan org yg dikenali je la)...very the manje..but also a very nice gUlz aw..but very da racist with kucing..suke tgok tp alergic gle nak pegang kucing tu..n malas nak mandi kalo duduk umah lama2..well i kan penjimat air..tak mahu sush kan umi ayh bayar bil bnyak2

    katakan sahaja


    ShoutMix chat widget