Apa yang korang boleh tau tentang saya?



Tiba-tiba rasa nak tulis tentang diri sendir secara rawak. 8 je cukup kan? Kalau ada soalan lain, nanti saya cuba jawab dan sambung entri ni di laen masa ye. Selamat berkenalan dengan saya :)(*Senyum*)

  • saya sukakan spiderman...comel kn.die boleh brtukar wajah kn? kejap merah kejap hitam..hehe..merah juga adalah kegemaran saya
  • saya tak suka orang mengarah arah saya tak tentu pasal sbb saya suka buat kerja/hal sendiri. Saya jarang masuk campur hal orang lain kalau tak perlu...sbb saya tak suka jaga tepi kain orang laen
  • keluarga dalah prioriti saya..i luv them damn muchh
  • Kalau tiada perkara yang ingin saya perkatakan, saya selalu diam...then main game..tapi kdg2 bila da masuk angin saya boleh bercakap dengan banyaknya..sehari tak henti pon boleh kot
  • Saya tak ada masalah untuk bergaul  dengan sesiapa sahaja walaupun kadang2 saya agak skema dan konvensional...
  • Kadang-kadang saya bersikap terlalu sarcastic. Terutama dengan lelaki yang baru dikenali tetapi macam dah lama kenal sbb saya sng mesra agknye..walaupun sebegitu saya masih mampu  mengekalkan kesopanan saya sebagai gadis melayu terakhir..Saya selesa dengan lelaki yang sederhana, sensitif dan bisa mengalirkan air mata  disamping kaya ilmu dan amal.
  • saya sangat sukar ntuk mempercayai orang lain untuk berkongsi masalah peribadi
  • Saya nak sambung belajar lagi lepas ni. Pada saya ilmu sangat penting dan ia boleh datang dalam pelbagai bentuk. Dengan ilmu kita boleh berjaya. Dengan ilmu kita sukar ditindas. Dengan ilmu kita dihormati. Dengan ilmu kita boleh bantu orang lain.


Boring kan life saya :p
1 Response
  1. hehe..xjwab pon xpe yunk..
    its ok..entri ni pon ok da..
    ;) keep in touch k..


ank murid notty!

Related Posts with Thumbnails

    my sunshine

    my sunshine

    Followers

    ask me anything

    About Me

    My photo
    Well..i'm a simple person juzZ nOthing but Ordinary, suka sangat ketawa+dgki org ,suka bwat Org epy sllu 2 pasl my parent bg nama pn Chy KegeMbiraAn hihi:),luv 2 talk so much(tpi ngan org yg dikenali je la)...very the manje..but also a very nice gUlz aw..but very da racist with kucing..suke tgok tp alergic gle nak pegang kucing tu..n malas nak mandi kalo duduk umah lama2..well i kan penjimat air..tak mahu sush kan umi ayh bayar bil bnyak2

    katakan sahaja


    ShoutMix chat widget