si perokok yang kaya

perokok tu memang kaya la...


tak percaya ke?? haha...cuba tengok kat kedai sana..ada ke kedai yang jual rokok sekotak seringgit,2ringgit, 3 ringgit ade ke?? tak de kan?? tulah tak percaya lagi orang ckp...kalo da sebatang pun 35sen..sekotak pulak bpe hinggit?? kali la 20 kotak..pling murah pn aku rase 6.70 tu bru yg biase2 je..skang ni mcm2 ade perisa n perasa..haha..tu la lu ingat kek dan coklat je ke ade rse stoberi, bluberi, oren dll..rokok pn ade taw..aish, dulu ayh aku pn da bhnti da hisap rokok ni..maklum la hari2 asik dpt ceramah free je dr aku kan..haha..smpi aku ckp kat ayh 

"ayah kalo nak hisap rokok ni dok lua uma eh..jgn msuk dlm..haha..punya la aku ni serius giler menentang para perokok nih..kejam tak kejam la..ayh ke adik beradik ke boifren ke hape..aku peduli ape..tp sebenarnya aku ni sndirik alergic ngan asap rokok..bole mndatangkan semput..padahal sejak aku kecik n aktif sukan dlu time skola tak pernah plak aku ade semput sume ni..tp sejak ayh mula hisap rokok la dan menjadi perokok tegar..adusss.."

hah, so kepada laki2 yang ktlua sana tu..klo ade hati nk mngorat aku silalah tinggalkan rokok ye..sbb aku tak nak nnt anak2 aku
  • muka dia tak comel
  • msa dia lhir nnt kurang berat badan
  • dia lahir tak cukup bulan
  • nnti dia berisiko dapat kanser..ish2 cian la klo kcik2 da ade knser
  • klo perempuan plak cpt monopous dan tak bpe nk subur nt.








2 Responses
  1. siti ika Says:

    betul tu.. minta dijauhkan lah dapat suami yang perokok...


  2. haha..tu la pasl..fobia gle..hate perokok tegar ni


ank murid notty!

Related Posts with Thumbnails

    my sunshine

    my sunshine

    Followers

    ask me anything

    About Me

    My photo
    Well..i'm a simple person juzZ nOthing but Ordinary, suka sangat ketawa+dgki org ,suka bwat Org epy sllu 2 pasl my parent bg nama pn Chy KegeMbiraAn hihi:),luv 2 talk so much(tpi ngan org yg dikenali je la)...very the manje..but also a very nice gUlz aw..but very da racist with kucing..suke tgok tp alergic gle nak pegang kucing tu..n malas nak mandi kalo duduk umah lama2..well i kan penjimat air..tak mahu sush kan umi ayh bayar bil bnyak2

    katakan sahaja


    ShoutMix chat widget