mat_rempit


ha, lihatlah 2 mnkeybone itu seronok giler dapat naek motor..giler kagum aku ngan bangse dorg ni..hehe.. tak segan silu pn naek moto tnpa pakai baju..haha..giler respect aku kt ngkorang..aku ni pn da bso pnjg umo da 21 nk pgg motor pun aku takut..haha..tp xde la brmaksud smpai aku tak pernah naek motor langsung..tp bole dikira la brape byk kali aku naek motor stahun..hanya org professional dan disahkan sirim je aku berani naek..haha..bkn nak ckp aku ni pnakut sangat dgn makhluk bernama MOTOSIKAL ni..cuma pengalaman lampau mndewasakan saya..haha..geli geleman aku dengar ayat tu..takdelah exceli im realy fobia wits da makhuk very much..haha..mybe slepas dua hero rumah aku da accident agknye rentetan jugak dgn my bff sekali..my bff 2 lg la xtw nk kira bpe byk kali..asl naek moto je exciden..asl exceiden je naek moto..haha:(

tp mang sangat memilukan ati la bila aku igt blik mse adek aku exciden...smpi skang ni effectnye..sorg tu aku tgok da cm gangster n pnjnayah dah mukenye carit barit and celoreng sne cni..2 xpe lagi even padan mke ko da tak nsem lg..tp lg sorg ni la..smpi kaki patah n trpakse bhdapan dgn mslh nerves..xtaw r ble nak baek disebabkan hentakan yg kuat mse exciden dlu..huhu..hope ko tabah ye dik. taon ni korg berdua da nk amek pekse beso spm n pmr..so, dok uma je la ek blajo..korg nk rempit pn moto da hncus buncus..hehe..tp sangat plik la aku tgok korg 2 ni..da cmtu skali pn msih tak insap lg..kn da ayh da hrmkn moto..mane taknye da hbis 3 moto korg lunyai kn..kalo mak bpak hang ctak dwet xpe gk..so, taon ni slmt mngkuarantinkn dri ye..dok uma jd ank soleh aw
0 Responses

ank murid notty!

Related Posts with Thumbnails

    my sunshine

    my sunshine

    Followers

    ask me anything

    About Me

    My photo
    Well..i'm a simple person juzZ nOthing but Ordinary, suka sangat ketawa+dgki org ,suka bwat Org epy sllu 2 pasl my parent bg nama pn Chy KegeMbiraAn hihi:),luv 2 talk so much(tpi ngan org yg dikenali je la)...very the manje..but also a very nice gUlz aw..but very da racist with kucing..suke tgok tp alergic gle nak pegang kucing tu..n malas nak mandi kalo duduk umah lama2..well i kan penjimat air..tak mahu sush kan umi ayh bayar bil bnyak2

    katakan sahaja


    ShoutMix chat widget