oh begini rasanya

oh begini rasanya..
diriku sengsara.
melihat dikau aku tertawan..cett
kah2..
merepek, meraban apa je lah
ni lah gayanye bila 
kepala kosong
jiwa kosong
angan2 mkin kabur
rasanye diri ni pun da mkin kekurangan imunisasi je..
dah lama aku tak demam.
tbe2 je da dkat 2 ari terpaksa lah memanjakan diri ni
berbaring ats katil je
kejap telentang
kejap meniarap ala2 kat spa gitu..isk2..parah2
smlm lg la lgsung tak larat
sidai baju pn dah gaya mcm otromen
bole bwat straight line ukur kecurunan 
aku menyendeng
nseb baek inertia tinggi mampu lah aku bertahan
kalo tak lantai tu mang tmpt pling indah untuk aku cium
mana taknye jalan pun terhuyung hayang..
bukan takat pening2 lalat lg
pening2 katak agaknya
tak bole terbang 
bole melompat je
isk2..agak2 nya ni kalo x dirawat btol2 ni cket lg bole jd biol..
haha..swoh mkn ubata xmoh apa lg..
mmg melarat la kn keadaanya..
naseb baek la aku dikurniakan umi yg memahami..
die xpkse pn aku mkn ubat walaupun dia riso
dia taw apa aku nak
dia msk2 yg enak2 untukku..hehe:D
sangat bahagia
pnykit pertama tak hilang lg penyakit ke2 plak dtg
ditambah lagi ari jumaat yg penuh barakah ini aku diberi adiah PMS dari Allah
plus ABC(Allah bagi cuti)
mak aih alangkah indahnya dunia..


1 Response
  1. Unknown Says:

    oit makcik.. salam ziarah Blok ko.. hahahah.. jgan nak buek luper lawat blog den ha...


ank murid notty!

Related Posts with Thumbnails

    my sunshine

    my sunshine

    Followers

    ask me anything

    About Me

    My photo
    Well..i'm a simple person juzZ nOthing but Ordinary, suka sangat ketawa+dgki org ,suka bwat Org epy sllu 2 pasl my parent bg nama pn Chy KegeMbiraAn hihi:),luv 2 talk so much(tpi ngan org yg dikenali je la)...very the manje..but also a very nice gUlz aw..but very da racist with kucing..suke tgok tp alergic gle nak pegang kucing tu..n malas nak mandi kalo duduk umah lama2..well i kan penjimat air..tak mahu sush kan umi ayh bayar bil bnyak2

    katakan sahaja


    ShoutMix chat widget