penyakit seks meLayu masa kini~~

Salam sejahtera dan luar biasa bagos ye puan2 tuan2..
Hari ini saya ingin berkongsi cket sedikit info yg tlh dihantar oleh sorg sahabat sye di emel sye pg td mengenai Penyakit Seks yang menular dalam masyarat Malaysia, bangsa melayu khasnya pada masa sekarang.Balik2 orang melayu..aiya apa nk jadi ni.??Terlalu banyak faktor-faktor yang mempengaruhi penyebaran penyakit seks ini, terutama sekali dengan perkembangan teknologi media pada masa kini.Bayangkan sajalah bdak kecil bru brumur 9thun pn boleh terbabit dengan permasalahan ini..wah2 akademik giler i hari ini..maklum sajalah i kn bakal cikgu..kena la brlatih nak bg nsihat plus ceramah..hehe..rentetan masalah ini la berlambak2 mayat bayi ditemui setiap hari..isk2..haiwan sendiri pun pandai nak sayangi dan lindungi anak2 dorg inikan pulak manusia sedey btol la tgok perangai dorg ni sume..taw enjoy je tapi tak pandai bertanggungjawab..isk2..manusia2..

Back 2  tjuk yang nampak da semengah tu..oleh sebab dah terlebih pelajaran dan ilmu melimpah ruah agaknya..pelbagai genre da muncul berkaitan penyakit seks ini..di bawah ini adalah serba sedikit genre penyakit seks yang pernah saya jumpa...


  * Beastially
Orang yang suka melakukan seks dengan haiwan atau binatang peliharaan seperti ayam, itik, lembu, kambing, anjing dan kadang-kadang dengan ular.

    * Exhibitionisme
Orang yang suka melihat perempuan berjalan khusunya bahagian punggung sehingga menimbulkan keghairahan.

    * Fetishisme
Lelaki yang suka menyimpan dan mengumpul barang-barang perempuan seperti coli, seluar dalam, rambut, tuala dan sebagainya.

    * Homoseks
Seks dikalangan lelaki sama lelaki, kebiasaanya mereka melakukan seks dengan cara memasukkan zakar ke dubur. Lelaki jenis ini jika berkahwin sekali pun, mereka tetap akan melakukan seks dengan isteri melalui dubur. Seks beginilah puncanya penyakit AIDS atau HIV

    * Incest
Melakukan seks dengan keluarga terdekat seperti ibu, adik, kakak, bapa.

    * Lesbian
Lesbian di kalangan remaja melayu tidak begitu serius. Ia berlaku di kalangan anak-anak remaja perempuan yang tinggal di asrama atau di kilang-kilang. Biasanya kumpulan perempuan ini tidak sukakan lelaki, maka mereka beralih melakukan cumbuan-cumbuan dikalangan sesama mereka. Satu orang bertindak sebagai lelaki dan satu orang bertindak sebagai perempuan.

    * Molest
Percubaan melakukan seks secara paksa sama ada raba-raba punggung atau buah dada atau mengambil kesempatan sewaktu melakukan pemeriksaan kesihatan.

    * Necrophilia
Orang yang melakukan seks dengan mayat.

    * Nymphomania
Perempuan yang kuat nafsu seks, tidak puas satu lelaki. Mereka akan melakukan seks dengan banyak lelaki.

    * Onani / Melancap / Masturbasi
Onani atau mastubasi, juga dikenali sebagai melancap, sama ada menggunakan tangan, geselan dengan bantal, kain, paha atau menggesel kelentit di kalangan remaja perempuan. Ianya akan menjadi keburukan, bila onani ini sudah menjadi melampau atau ketagih hingga terpaksa melakukannya setiap hari dan boleh menjejaskan kesihatan fisikal dan mental. Lelaki juga turut melakukannya - malah jumlahnya lebih ramai.

    * Pedophilia
Lelaki yang sukakan seks dengan kanak-kanak dan sanggup merogol anak atau cucunya sendiri. Mereka ini tidak berminat kepada orang dewasa. Dianggap sebagai jenayah seks yang sangat berat.

    * Satyriasis
Lelaki yang kuat nafsu dan suka melakukan seks dengan banyak perempuan.

    * Scoptophilia
Ini sejenis manusia yang suka dan seronok melihat orang lain bersetubuh. Jangan terkejut mendapati manusia ini suka melihat isterinya atau anaknya sendiri disetubuhi oleh orang lain.

    * Trollisme
Lelaki yang suka melihat perempuannya disetubuhi oleh orang lain.


    * Wifeswapping
Orang yang suka menggangu isteri dan suka lakukan seks pada isteri orang. Juga mereka suka bertukar-tukar isteri untuk seks.

    * Voyeirisme
Orang yang suka mengintip perempuan mandi telanjang melalui mana-mana lubang yang terdapat di rumah mereka. Ada yang sanggup tidur satu malam diatas bumbung hanya sekadar melihat suami-isteri bersetubuh. Turut digelar sebagai Kaki Skodeng.

    * Zoophilia
Orang yang suka melihat haiwan melakukan seks.

Time seronok bukan main lagi,
bila dah bunting, taw plak malu, 
sanggup jadi pembunuh.
sebab
Nak jaga maruah la konon.


1 Response

ank murid notty!

Related Posts with Thumbnails

    my sunshine

    my sunshine

    Followers

    ask me anything

    About Me

    My photo
    Well..i'm a simple person juzZ nOthing but Ordinary, suka sangat ketawa+dgki org ,suka bwat Org epy sllu 2 pasl my parent bg nama pn Chy KegeMbiraAn hihi:),luv 2 talk so much(tpi ngan org yg dikenali je la)...very the manje..but also a very nice gUlz aw..but very da racist with kucing..suke tgok tp alergic gle nak pegang kucing tu..n malas nak mandi kalo duduk umah lama2..well i kan penjimat air..tak mahu sush kan umi ayh bayar bil bnyak2

    katakan sahaja


    ShoutMix chat widget